Busschaufförerna borde skärpa sig :)

Dagens busschaufförer "tycker jag" har blivit väldigt tjuriga och slarviga.. har stöt på massor av tjurkärringar och gubbar som kör buss, tycker dom borde skaffa sig ett leende på läpparna så blir ju hela resan mycket trevligare :)
Fast det finns ju härliga typer också, det får vi inte glömma ;)

Sen måste jag bara säga en sak till.. men det har kanske inte med busschaffisar att göra ^^
Är så trött på vissa personer som är falska och väldigt egoistiska så tänkte skita helt och hållet i dom så får vi se hur dom reagerar när irriterade lilla jonna inte vill vara med och leka längre ;) kommer kanske bli helt upp och ner men det skiter jag fullständigt i, finns personer som gjort mig besviken flera gånger nu sååå.. ajöss! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter bra stumpan bort med skiten ba! ;)<3

2012-01-31 @ 20:01:10
URL: http://joonnii.wordpress.com
Postat av: svar

Hahaha!x)<3

2012-02-01 @ 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0