250112

Jaha haft praktik idag då som gick helt okej.. klippte en 5 årig liten flicka vilket inte alls var det lättaste :)
Fan börjar bli lite uttråkad när det gäller ämnet frisö :/ tyvärr, har tröttnat lite :o
Vet fan fortfarande inte hur jag vill att min framtid ska se ut :s hur ska det här sluta!
Får väl bli alkis och sitta på en parkbänk och supa mig full hela dagarna då samtidigt min kära make det vill säga Jimmy får försörja mig x)<3
Vad har jag mer gjort idag då?...
nja, inte mycket varit med min bäste pöjk oh tagigt det lungt och käkat kebab och kollat på wipeout :) sen har vi också hälsat på Jimmys morfar :p och ja det var väl allt ^^,

Får bli en gammal bild, orkar inte ladda up nån ny just för tillfället :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0