Jonna rassist säger negerboll..

Jaha vad har hänt idag? Jag och Isabella käkade kebab innan idrotten och vi hade ingenstans att äta den på så vi bänkade oss i ett trapphus :) så smarta vi är ^^,
Sen på tåget gjorde jag bort mig lite när jag satt och pratade med jonna..
Asså kan inte rå för att mamma lärde mig som liten att det heter negerboll.. jag brukar säga chokladboll men aa..
Jag frågar i allafall jonna: Ja jonna! jag vet vad vi kan göra idag, Ska vi baka negerbo..... Så långt kom jag innan jag såg att den mörkhyade damen som sitter framför mig vänder en GROV mördarblick emot mig :s Jag är så död.. snart kommer hela tjocka släckten och tar mig..


Våra CHOKLADBOLLAR blev i allafall jätte goda så nu ska det mumsas! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0