010212

Hemma från praktiken nu och har precis städat nedervåningen ^^ duktig jag som jag ä!
Gjorde en inpacknings behandling (eler vad det nu heter) på en dam idag och gav henne en schyy lång massage så fick 40 kr av henne för att hon blev så nöjd :) 40 är kanske intye så mycket men det är i allafall något ;)
Det sjuka var att när hon plockade upp pengarna fick hon bara upp 20 kr till en början som en utav frisörerna gav mig men när hon skulle ta upp den andra tjugan så sa frissan
- men nej, det blir bra så, det är inte nödvändigt..
Men den snälla damen ville verkligen ge mig den ändå, så fick den efter lite tjat..
fast kunde inte ungå att märka att hon blev irriterad för att jag fick pengarna :s

 

Asså kan fortfarande inte ladda upp bilder så antar att det är nåt fel på datan, försökte med min kamra också men ikke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0