Hehe kaos till uppdatering men det är ändå något :P

Blev inget bloggande igår som ni kanske märkte, fast det kanske inte spelar så stor roll eftersom det var så sjukt länge sen jag bloggade kanske inte konstant men i alla fall oftare ^^
Va inte på humör igår för det va verkligen inte min dag.. Ingenting som jag hade sett fram imot blev av, va menat att jag, älsklingen, jonna och marcus skulle dra till Uppsala och kolla på paranormal activity 3 me så blev det inte så jag och Jonna bestämde oss för att hitta på något istället MEN NEj! jag hamnar i en jävla bilkö på vägen hem eftersom pendeltåget inte gick så blev väldigt sent och det kändes därför lite onödigt att träffa Jonna bara en pytteliten stund och sedan åka hem.
Sen blev jag så jävla irriterad på min lärare också.. Jah och Isabella frågade henne ifall Isabella kunde tvätta och fixa till mitt hår efter att vi var klara med uppgiften men det gick såklart inte men sen ser vi då flera andra som gör det efteråt och hon säger ingenting!
Så då är det ju såklart så att vi gör det i alla fall (a)^^

Sen skulle hon betygsätta mig för min docka som resultaten blev i stort sätt som alla andras.. Jag tyckte att det var skitbra för att vara första gången men allt hon har att säga är: ja det är ju en väldigt svår uppgift ocg IG är ju i allafall bättre än ingenting..
Jag: Nja jag vet inte .. IG ÄR INGENTING!
Min gamla mattelärare kommer då efter och kollar på dockan och säger: Vad snyggt, fast alla såg ju likadana ut ^^
Asså ÅÅÅ Jävla subba man har till lärare :@

 


Blev både gammal och suddig bild idag ;P
Hade inte så mycket att bjuda på har inte laggt in nya bilder i datan men kommer kanske lite bilder från förra helgen då jag va i London ;)
Men nu har jag inte tid med mera ska försöka ta mig till stationen så jag kan åka till Jimmy, får se om det blir mera uppdatering då :)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh du började blogga igen trotsallt! :D<3

2011-10-22 @ 18:34:28
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Svar

hehe Ja det är klart ;)<3

2011-10-23 @ 19:57:41
Postat av: Sara

Det gillas ! :D<3

2011-10-23 @ 22:13:07
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0