Som ett tomt rum..

Det finns något inom mig som jag känner vill skrika ut, men det finns något som kväver skriket och det pustas istället ut till ett litet pip. Jag har en dröm jag vill jätte gjärna skulle vilja nå som kräver en hel del av mig och jag känner att jag inte räcker till, jag når helt enkelt inte fram istället finns det en röst i huvudet som säger "Detta klarar du aldrig!". Det känns som att jag dras ner och ännu mer ner som en sten som kastas ut i vattnet och sjunker snabbt ner till botten. Jag känner att jag måste ta ett stort kliv frammåt om jag nånsin ska kunna nå fram. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Gumman du klarar allt om du bara vill. Kan vara tufft att ta klivet och göra det, men stäva efter att göra ditt bästa och att du klarar allt bara du VILL :) kram <3

2011-10-21 @ 23:24:44
URL: http://elinahirvonenwikner.blogspot.com
Postat av: Svar

Tack men känner mig ganska vilsen, Efter allt som har hänt så känns det som att det tynger mest nu så orkar typ inte ens försöka, du vet efter allt som har hänt under alla dessa år, det känns som om att jag har ignorerat det men du så av nån konstig anledning kan jag inte sluta tänka på det :/<33

2011-10-22 @ 15:50:30
Postat av: Elina

Ja de har ju varit tufft men de bästa är att försöka att fortsätta framåt och försöka tänka på att de kanske finns några positiva saker med det som har hänt. Du kanske har växt inombords och kan tänka i andra banor. Allt kommer ju att alltid finnas med dig och ta en dag i taget och försök att göra ditt bästa för att uppnå dina mål och bli en underbar person. Finns här om du behöver prata eller vad som helst <3<3

2011-10-23 @ 02:08:55
URL: http://elinahirvonenwikner.blogspot.com
Postat av: Svar

Jo det är sant :)<3<3

2011-10-23 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0