Plugg på G :S

Usch vilken morgon.. börjar med ont i magen :s Känner mig inte alls taggad inför denna dag, vill bara gå hem och ta det lungt. Har typ lexor som jag känner för att ta itu med INNAN lovet men det kommer jag aldrig hinna så det blir väl plugga lite under lovet.. -.- eller aa det kommer väl kasnke inte bli av men helst borde jag det om jag ska klara det kommande provet i religion, tur att den kursen tar slut efter den här terminen ^^



Vad händet idag då? jo det blir frisörlektion fram till kl 4 -.- Hoppas jag inte får kund orkar inte :o Får man säga så?.. sen ska jag väl gå och köpa dom där jävla vampyr tänderna så man får det gjort, sen när jag kommer hem ska jag försöka plugga..


Kommentarer
Postat av: Sara

Söt tjej ! :D

2011-10-28 @ 13:30:59
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0