Läkartid idag då!

idag fick jag gå en timma från praktiken för att jag hade en tid hos läkaren för mitt nageltrång i tån som jag har haft i två månader snart.. äckligt jag vet :S så nu blir det äta antibiotica i 10 dagar :/ plus att jag fick ta blodprov för mitt exem :s usch känner mig som värsta problembarnet ^^,

Märkte idag att jag har dubbelbokat mig in på lösdag och tisdag -.- på lördag ska jag på handledarkurs för att övningsköra och dirrekt efter det så ska jag till älsklingen och vi ska fira Halloween så imorn ska jag köpa svarta linser och vampyr tänder i tippar :) och tisdagen har jag tydligen tandläkartid kl 9 och sen ska jag till frisören kl 10 och efter det blir det bio (paranormal activity 3) som jag längtar efter att se :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0