Kundpass!

Just nu sitter jag i skolan och fördröjer min dyrbara tid åt facebook samtidigt som jag väntar på att vi ska börja frisörlektionen då vi tydligen ska ta imot kunder, är lite nervös, lite utan anledning för jag vet att det inte är något att vara nervös över men ändå :D
Idag hade dom ju stängt av pendeltåget och trodde att det skulle ta betydligt mycket längre tid än vad det egentligen gjorde och därför kom man lite tidigt men men.. och va nära på att åka med fel pendeltåg från Rotebro så tänkte ta tåget mot upplands väsby blond som man är, men såg sedan en skylt åt vilket håll centralen låg så de årdnade sig ju såklart :) aja nog med allt småprat ska låna nån bok till idrotten och svenskan och därefter ta mig till lektionen ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0