stör ej!

Nationella idag då! Asså gick väl inte så himla lyckat.. för det första missade jag första tåget så kom försent vilket gjorde mig jävligt stressad men jag gjorde ändå mitt bästa och hoppas att jag kommer långt på det :) det tråkiga va att Ingela kom in och störde under hörförståelsen, hon öppnar den väldigt knarrande dörren och går in för att hämta någonting och man hörde inte va dom sa på bandet för det och då säger hon att vi inte fick spola tillbaka vilket jag tycker är fel, vi fick ju bara höra den delen en gång.. Sen att hon står kvar och pratar gör mig också irriterad :o Vi borde ha haft en "stör ej!" skyllt :) 
Men vi får väl se hur det gick senare nu ska jag i allafall kolla på BB och hitta på något annat tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0