Ny sommar klänning och nya naglar :D

Mådde inte så bra i morse så åkte hem från skolan nästan precis när jag hade kommit fram, lite drygt men det gick ändå bra :) Efter att ha vilat lite och käkat så mådde jag lite bättre så ska till skolan imorn ^^ Och då kom jag på att det är nationella i Engelska igen fast i läsförståelse plus hörförståelse :P Blä! :o
Sen har legat i solen idag igen och testat min strandklänning som jag köpte i vintras :D super mysig ^^

Sen testade jag även på lösnaglar för första gången i mitt liv :D hah! men är bara sånna som kanske sitter i 1-3 dagar men det är i allafall en början ^^ sen tycker jag att mina egna naglar växer så bra ändå så känner att jag egentligen inte behöver lösnaglar men mamma vann dom på jobbet så varför inte passa på att testa :)


haha sen har jag typ bränt händerna efter att jag har åkt moppe utan vantar xD så nu är dom röda och fina ;):love: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0