Mycket nu men slut snart.. ;D

Nej nu ska jag försöka sätta mig ner och göra klart alla uppgifter vi har fått!
Betygen sätts om två veckor så nu gäller det att köra på hårt, har inte alls lust med sommarskola! det kan ta sig asså.. visst vet jag att det inte är så illa än men jag vet inte hur det blir med engelskan :s är lite osäker på hur jag ligger till där, och det är de ämnet jag är orolig för :/

Tänk att om mindre än en månad.. 4 veckor.. eller ska jag säga om 25 dagar är det slutet på skolan och det är äntligen sommarlov som jag så länge väntat på! älskar sommaren och det ska bli så jävla skönt att åka iväg och hitta på något.. är inte säker på vart än dock men kan tänka mig att vi ska göra en massa skoj :D Men sen är det ju det där med sommarjobb.. Jag är tyvärr nästan övertygad om att det inte blir något sommarjobb i år :/ men men blir kanske mera tid vid stranden då ^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej jag bra undrar hur gammal du är? Vilken klass går du i? :)

2011-05-16 @ 18:07:56
Postat av: Svar

Hej Alexandra!

Jag är 16 nu och fyller 17 i November :)

Och sen går jag Frisörlinjen på Enskede Gårds gymnasiet i klass 10A :P Tack för din kommentar! ;)

2011-05-16 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0