Im back! :D

tja tja! Nu e jag tillbaka :D
Har haft det jätte trevligt och det va skönt att träffa släkten igen :) Sen fick jag påskgodis av min mormor ^^ hehe..
och i fredags va det egentligen meningen att jag skulle följa med min kusin till skolan men eftersom jag va ledig så kändes det verkligen inte så lockande på morgonen så följde helt enkelt inte med :P
När jag kom hem i lördags så va det ju majbrasa eller vad man ska kalla det så åkte nog nästan dirrekt till älsklingen och myste med honom ^^
Sen nu idag fick jag reda på att det är lite prov på gång :o jobbigt! men sen är det ju heller inte så långt kvar i skolan :) bara 4 veckor med denna ^^ typ..
Men imorn så blir det Matteprov och nåt Svenskatest
och på onsdag är det ju Engelska nationella :S
Sen efter som att jag va ledig i torsdags så missade jag färgprovet så ska göra det nu på torsdag istället :o
usch för prov! ;)



Hihi här är den söta lilla chokladankan ^^ som dock inte har något huvud kvar :$:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0