Tillbaka från praktiken =)

Va lyckad dag! fick massor av beröm från praktiken idag för att jag har jobbat på bra :D så nu sa min handledare att hon skulle börja fixa egna kunder till mig :D och har även färgat en tjej som jobbar hos Relax och det blev skitbra! och då testade jag också ett annat sätt att färga utväxt på än vad vi brukar göra i skolan som faktiskt va mycket lättare :)
Lite bilder från idag som jag tog när jag fick tråkigt :p
Det första jag fick göra va att ta hand om allt detta som stod precis innanför dörren..
Så fick ställa upp allt på hyllorna i "personalrummet" ^^
och sen kl. 11 så började jag färga marikas utväxt..
Och den här bilden har jag ingen aning om varför jag tog.. men de är i allafall väntrummet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0