BB på G :p<3

Nu har inte jag kollat på Big Brother på länge känns det som ;o måste ta igen! kan juh ha missat en massa skojj och interessant ;D
Ska nog också tvinga Älsklingen att kolla med mig :p vill ju inte sitta själv ;)<3
Idag har jag varit väldigt guktig ändå! Förutom de bra resultatet på frisörlektionen så har jag också diskat! vilket dock inte händer så jätte ofta :$ Sen har jag hjälpt Älsklingen och hans familj nere i källaren med att ta bort massa gojs från väggen där tapet och skit har suttit ^^ Ja! ju känner jag mig som en riktig lortgris eftersom att jag har stått i ett dammoln så ska väl duscha strax ^^<3
Och en ny header är påväg måste bara fixa lite bilder och så sen måste jag ha lite hjälp.. men det kommer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0