Vilken tabbe ^^

Haha hur kommer det sig att jag alltid gör bort mig! eller kommer in i en riktigt pinsam situation?!
asså idag när jag skulle åka hem så hade jag moppen, och den kan vara väldigt knasig ibland, den kan liksom lägga av så fort man stannar om den inte har varit igång ett tag och jag hade ju inte åkt så jätte långt då.. men i allafall så va det två bilar framför mig och den första skulle svänga av så vi bakom stannade.. och ja! då la såklart motorn av! och jag blev typ stressad och fick panik :$ egentligen utan anledning.. men när jag då i min stress skulle starta motorn så råkade jag då trycka på tutan istället för startknappen xD Klantigt ^^ men men..


Nu börjar i allafall alla vårtecken kika fram! :D har till och med sett tussilagon ;) men sen har jag också tyvärr stött på ett lite sämre vårtecken så som fästingen.. :s usch dom e så vidriga!:O



Ja riktigt äckligt :S

Och sen måste jag säga att jag äntligen vet vad jag ska köpa till älsklingen eller aa, ungefär ^^
Och det kan jag inte ta här för man vet ju aldrig om han får för sig att kolla ;) puss!
Men nu måste jag dra ska kolla på Vampire diaries :D:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0