Storm klass 2 i stan ;)

Fan va det har blåst idag! och va trött jag har kännt mig :s
känns som att jag har åkt runt hela dagen ^^ När jag skulle hem vid 4, halv 5 så gick inte pendeltåget från centralen på grund av strömmavbrott så fick istället ta t-banan till sumpan och sen ta tåget därifrån.. sen när jag är framme i bålsta ska jag då ta moppen hem och ja.. höll på att blåsa iväg när jag skulle till moppen så blev lite osäker på hur det skulle bli när jag körde den :s men det gick bra :) va bara ett ställe där det blåste REGÄLT! (stavning) och då känndes det nästan som att jag skulle blåsa över till andra sidan körfältet ^^ När jag väl hade kommit hem så skulle jag åka igen -.- och då åkte vi för att fira två som fyllt år och då åkte vi in till sigtuna och nu är jag äntligen hemma! nu är jag bara väldigt trött, men kan inte sova än måste kolla på Big Brother först ;)
och imorn blir det praktik och sen älsklingen :)
De va allt just nu! ha det bäst!:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0