Onsdag - Torsdag!

Okej nu har jag inte bloggat på ett litet tag så tänkte berätta vad jag och Elina gjorde i onsdags..
Eftersom att vi kom hem till henne vid 9-10 nånting så fanns det kanske inte så jätte mycket att göra men vi började i allafall med att gå en promenad till Grillby och tillbaka :) och sen så visste vi typ inte alls vad vi skulle hitta på och då sa stefan att han och Elinas pappa hade käkat upp sockerkakan som Elina hade gjort innan och då ville dom att vi skulle göra en ny så det gjorde vi.. och då hade vi i äppelbitar också, den blev as god :D mums!
Före



Efter ;)

Ja och sen va det juh torsdagen kvar då..
Det hände kanske inte så jätte mycket då, på morgonen vid 11 gick jag upp och gjorde iordning mig för att vi alla skulle åka in till stan en snabbis för att handla och jag skulle fixa mini-piller ^^ Ehm så jag och Elina fixade det sålänge medans Stefan och Kjelle hämtade Jimmy.
Såå jag och Elina svängde även in på massa smyckes affärer :P och I en av affärerna hittade jag min ring jag ville ha :) trodde att den inte fanns kvar men det gjorde den :D så när älsklingen kom sen så beställde vi våra ringar! känns jätte skönt att vi fått det gjort nu när vi också har pengar :D så dom på affärden skulle ringa mig när dom har fått in dom :):love:
Sen senare på kvällen så fick jag och Jimmy värsta rycket och tog en joggingtur x) och vi sprang ändå hyfsat långt ändå mer än var jag trodde att jag skulle klara helt i allfall :P men det va typ allt så ta det chill och gör vad ni vill! Ciao!:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0