Mot Göteborg!

Ja idag ska jag åka till Göteborg med familjen för att fira min morfar som har fyllt 70 år nu:) Grattis till dig morfar! ^^
Så så fort Magnus kommit hem så ska vi åka :) och då tror jag också att jag ska kolla på dom ner brända skivorna som älsklingen fixade till oss ^^ så snällt! älskar dig hjärtat :* :love:
Men nu ska jag börja göra mig iordning så att jag är klar för att åka innan Magnus kommit hem :)
Sen kommer jag inte kunna göra nå inlägg under tiden jag är borta men på lördag skulle vi åka hem och då ska jag i allafall dra med mig älsklingen hem när vi ändå åker  förbi, så får vi se vad vi hittar på.. är det inte typ majbrasa och grejer på kvällen då? :P I vilket fall så kommer det nog bli mysigt ändå ^^ så ha det nice så ses vi snart!:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0