Modelldag :)

Fick börja lite senare idag för att vi inte hade Engelska.. Skönt!
Så istället började vi 9.20 istället för 8.20 inte så stor skillnad men va skönt att få sova en timma extra i allafall ^^ och sen va det ju modelldag så så jag fick klippa Linns toppar och sen fick hon shamponera mig och Ellan stylade mig :) Behövde inte göra så mycket idag eftersom det inte fanns så mycket att göra -.- det är ju så synd att vi har modelldagar ibland för finns inte så många som kan komma och ställa upp som modell.. ingen har ju tid :/ antingen är dom i skolan eller på jobbet :P men men en vågad sak idag va i allafall att Emelie klippte page! skulle faktiskt aldrig våga göra den men det blev i allafall jätte fint :D
kolla --> http://emmiq.blogg.se/2011/april/modelldag.html






Tjoho!:love:


Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör och vardag

haha Aw vad söt du är som säger att jag är modig :D Fining <3

2011-04-14 @ 21:33:57
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Svar

Hihi ja men du är ju det :o skulle inte klara det själv! .. tror jag :P<3

2011-04-15 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0