Knas!

Asså försökte fixa in min header till bloggen men det fuckade bara upp sig.. Texten på bilden kom inte med och sen så råkade jag trycka på nånting så bilden blev typ publicerad .. men jag har inte sett att det har kommit upp något än men vi får väl se fick inte bort det i allafall :S
okej det va väl det sen har jag haft en skit bra dag ;)  efter skolan så åkte jag dirrekt till mamma för att byta skor och sen tog jag den stackars moppen som har stått ensam i ett garage hela vintern och åkte till älsklingen :) och då blev det även kebab på det :D heh!
Ja och nu sitter jag här och har inget speciellt för mig ^^ tror jag ska kolla på Big Brother :P:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0