Hemma efter shoppingtur! :D

Hejsan alla nu har jag äntligen varit iväg och shoppat! :D alltid lika skoj ^^ :love:



Två linnen från H&M (49,50kr)



Två shorts vita från H&M (99kr) och svarta från Lindex (299kr) och strumpor från KappAhl (99kr)



Linne från H&M (149kr)



Tröja från Lindex (149kr)



Byxor från KappAhl (399kr)



Body lotion och raklödder + nytt läppstift? vet inte vad jag ska kalla det men fungerade bra ^^ tillsammans blev det i allafall 173 kr ;)



Och sen blev det örgängen från glitter ;) 69,90 styck...



Sen gick jag och farmor till ett café och käkade blåbärspaj med vaniljsås ;) mums!

Ja det är väl allting som jag har hunnit med idag :P Så spenderade lite drygt 1676 kr :)
Men nu ska jag nog kolla på Big Brother och kanske prata lite med älsklingen ^^ Hej sålänge! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0