Hemgång :)

Ja idag va det en ganska chill dag ändå :) det ända som saknades va Denise och Linn ;( :love: fick mycket gjort idag och det är jag stolt övet :D på matten gjorde jag jätte många tal .. och på svenskan skrev jag en bra bit på novellen.. och engelskan blev kanske inte lika lyckad.. sminkade mig :$ men fick i alla fall sluta 20 min tidigare för att vi skulle gå till biblan och låna en novell på ja.. engelska ofc ^^ på vägen hem mötte jag på Julia från min gamla klass ^^ trevligt :) och när vi kom på bussen så kom det även en grinande unge med sin mamma och brorsa.. och hon grät och grät och grät.. När hennes mamma frågade va felet va så brast hon ut.. JAG VILL INTE GÅ PÅ STORA VÄGEN! JAG VILL INTE GÅ PÅ STORA VÄGEN! jag tyckte det va väldigt gulligt men kunde inte hålla mig för skratt för att det lät så himla kul och sen att hennes bror tillslut inte orkade med henne så han sa då till mamman: Mamma jag vill inte sitta med henne, och så gick han iväg.. hehe
Aja nog med det gulliga.. när jag kom till Enköping så mötte jag upp Älskling och vi drog till donken för att jag va så himla sugen på en latte ^^ som sagt. och blev även en burgare på de :$ Sen när vi kom hem till honom så kollade vi på det senaste avsnittet av Big Brother och sen va jag tyvärr trungen att packa mina kläder för att åka hem till pappa :) och nu sitter jag här!
ha det nice och inte bajs! puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0