Älsklingens dag! :D

Hejsan alla igår va det ju älsklingens födelse dag och jag hann faktiskt fixa en present till honom tillslut ^^ blev ett halsband som jag nu då inte har på bild ;) men sen fixade jag också en lite rolig grej.. kanske inte världens nyhet men eftersom jimmy alltid tjatar om hur gott gurka är och att han är sugen på det så va jag såklart tvungen att fixa det också! så blev en kaktus :D



Ja.. nu saknas det ju två hallon därifrån men kunde inte låta bli att smaka :$:love:



Sen Köpte jag även en söt ros! :)



Och här är hans fina tårta då! som va j*vligt mättande kan jag säga.. Gjord av hans syster Elina :P
Länk--> http://elinahirvonenwikner.blogspot.com/2011/04/jimmy-17-ar.html

Ha det bäst! Pussss :*:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0